**此乃食完功德林, 即晚既事**

食完功德林, 其實好飽, 不過阿妹仲想食糖水, 所以家人走先, 我同佢繼續係尖咀附近覓食.
唔想行得太遠, 突然諗起有間糖朝, 咁啱街上有人派傳單coupon, 所以就去左呢間試下.


一行入去, 同以前我去時好唔同, 裝修靚左好多, 燈光仲調到好有mood, 地方擴充到有2層, 真係大左好多.
好多雅座, 圓枱亦保留番以前既風格.
由於之前食左晚飯, 所以都唔敢叫d好飽既野. 我同阿妹2個人share左:


白灼魚皮
不錯, 大塊夠爽口, 份量都幾多. 不過微辣, 但尚可接受. 但係價錢幾貴, 要40幾蚊.


白灼豬腰潤
豬腰跟百潤各佔6-7片, 其實都幾少. 不過豬腰好大塊, 又爽有咬感, 味道好濃好鮮; 而豬潤仲係一大驚喜!! 我本身唔太中意食好泌好粉既潤, 所以係街好難食到得我歡心既豬潤. 但係呢間既豬潤真係好好食, 佢灼到剛剛熟, 但又唔會生, 完全冇沙既感覺, 好嫩好鮮味.


椰汁鮮果腸粉
擺到明扮腸粉, 以椰汁大菜做成既腸粉好清新, 配2種醬汁 - 芒果汁跟士多啤梨汁. 食落士多啤梨汁好match好搶, 十分好食!!芒果汁都好, 不過冇士多啤梨咁突出. 生果都好新鮮, 芒果肉有好多, 唔會好酸.


糖不甩
呢個係用傳單coupon, 食滿50蚊就送. 不過送既都冇偷功減料, 足有4粒糯米團子, 大小適中, 唔會好膩好滯. 甜度適中, 唔中意食甜野既人就啱哂.

埋單3樣野盛惠138大元. 其實都幾貴. 不過食物既水準都幾不錯.
下次想去試埋佢既正餐同食多次豬腰潤!!!!

糖朝
The Sweet Dynasty
尖沙咀廣東道100號
Tel: 2199-7799
arrow
arrow
    全站熱搜

    marshy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()