4月的展覽會終於今天正式完結了. 我趕快的執拾好所有展覽用品就馬上飛奔離場了.
另一半這天又來展覽會接我下班, 2個人在銅鑼灣恆隆中心拿完資料(嘩~多人到嘔, 個個都咁有錢去旅行既...=.=), 就順便在對面的明硃廣場裡吃個晚飯吧.
自從搬左去九龍, 都好少再來明珠廣場吃飯了. 逛了一圈, 見到有台灣野食, 我雙眼又發光好想食台灣野了, 不理另一半又走了進去...



點了幾個台灣特色菜:

蚵仔面線($28)

都幾大碗面線亦出奇的多. 蚵仔唔係有好多不過亦份量算可接受; 淺啡色的芡不會太味精, 還可以接受. 內裡還有2-3粒豬腸, 不過碎到可有可無的地步. 整體都ok不過預左食完係唔會飽的.

肉燥'A'菜($28)

A菜普普通通, 不過面頭既肉燥好惹味好好吃, 可惜份量不是很多.

蚵仔煎($48)


我想, 香港地都唔會有好多間餐廳做得比佢......差的了. 成塊餅厚到嘔, 用筷子係夾唔開的, 成塊餅就好似加左一塊香口膠係入面, 食一口趙成分鐘先散...師傅其實係咪用錯面粉整呢....

燒汁雞扒竹筒飯($48)


這是另一半點的. 吃了一口雞扒, 出奇的還不錯嘛~雞皮燒得脆脆的,肉雖不至於滑但還是可以接受的. 不過醬汁略微太小了...

其實這類中下價餐廳的水準一般也不會期望很高, 不過能止止我的台灣美食癮也不錯的.

茶軒台灣料理
Odeon Taiwanese Cafe
銅鑼灣百德新街22-36 號翡翠明珠廣場1樓6-7號舖
TEL: 2881 0957

arrow
arrow
    全站熱搜

    marshy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()