放工行過can-teen,見佢剛剛抽起一大抽滷起既叉燒,好似勁靚咁wor,所以就即刻買左半斤($24)返屋企加餸.


半斤其實唔係好多,外觀實在太吸引,好靚.

我叫既係半肥瘦. 不過食落就真係幾失望.真正半肥瘦既數埋3舊都冇,其他既都係瘦到唔恨既瘦叉.而且肉好鞋好硬....同賣相真係差得遠. 真係蠢,比佢既外表呃左.

另外仲試左佢新出既德皇併盤($49)

有一堆薯蓉,一塊牛脷,一舊好厚既咸牛肉,一條德國大肉腸,一條好長既豬肉腸同埋一埋德國酸菜.
呢個併盤重點其實只有牛脷. 你真係想像唔到係呢d咁既快餐店地方居然食到咁厚咁嫩咁柔軟既牛脷!!

雖然冇醬汁點,但係味道巳經好夠.而且佢煮到剛剛熟,完全冇硬既感覺, 一絕!!

其次好食既係德國酸菜,咸咸酸酸都幾開胃.

而其餘2款腸同個舊咸牛肉, 基本上冇咩特別.個舊咸牛肉似足係罐頭倒出來既午餐肉一樣.

講真, 如果唔係個舊牛脷我絕對唔會花$49來食呢個併盤.但係我覺得比呢$49蚊食呢塊牛脷就好值得.
至於呢度既叉燒我真係唔會再買了....

Can-teen
九龍灣德福廣場地下G54A號舖
tel: 2750 2203
arrow
arrow
    全站熱搜

    marshy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()