close
年初6好多人開工,但自己公司仲未開工,趁條街人少少2個人過海行下.
想起以前住灣仔真係多姿多彩,好多好野食都盡在灣仔銅鑼灣一帶. 呢日重臨舊地,發現大致沒有什麼改變,但總係覺得有d野巳經改變了,感覺都沒有以前咁親切.
行過灣仔見到開左呢間泰國人海南雞,又有泰國通胡為中宣傳,價錢都不是太貴,就試下啦.


入到去人唔係太多,但地方相當之細,環境都係個種食完即刻要走既格局,絕對不適宜坐耐的.
話名海南雞出名,梗係點番個試下先啦:

泰式海南雞撈金邊粉($38連飲品)

金邊粉賣相還可以,但海南雞既賣相真係不敢恭維,簡直係甩皮甩骨.先吃雞,雞胸偏鞋,雞味還有一點,嫩滑根本就講唔上;金邊粉份量極之小,而且一舊舊醬住哂,粉十分之冇味.食完我居然係唔飽的.

另一半叫左一個泰式牛腩飯($36連飲品)

份量同樣極之細小.牛腩細舊之餘只有4舊左右,其餘成碗都係蘿蔔,所以本來想試一舊牛腩,但係極之少既情況下我都唔好意思攞佢一舊來食了.吃了一舊蘿蔔,尚算淋軟,汁偏濃好咸.

飲品我地叫左泰式奶茶,茶唔多覺有, 飲落同飲奶水冇乜分別.
食完我地2個都極之唔飽最後要'掃街'.
咁既價格我寧願食美心大家樂質素肯定好過佢.

泰國人海南雞
Koon Thai Hai Nam Chicken
灣仔莊士敦道211號地下B舖
tel: 2892 0066

arrow
arrow
    全站熱搜

    marshy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()